5 March 2013

Rakieta z BeneFitu i brwiowe zakupy z MACa


Gdyby zakupy potrafily poprawic mi dzisiaj humor, to wlasnie teraz, przed domem parkowalaby olbrzmymia ciezarowka z dostawa szminek, pudrow, bronzerow, lakierow, balsamow, torebek, butow, zegarkow.... i wszystkiego tego, co pozornie moze mnie  uszczesliwic. 

Poszukiwania rozswietlacza trwaja...  w twarzowych ulubiencach 2012 pokazywalam Wam ten, do ktorego nalezal poprzedni rok. Nic nie wskazywalo na to, ze kupie jego mlodszego brata.... ale..ale...

Bedac w jednym z wiekszych Debenhamsow, mialam nadzieje przyjrzec sie, a wlasciwie  porownac kilka rodzajow kulek Guerlain...Jakie bylo moje zdziwienie, gdy stoisko zastalam prawie puste...byly tylko wystawione perfumy, na ktorych sie zupelnie nie znam, a nad obsluga czuwaly:) panie z 'brwiowego' stoiska obok,. Hmm... 
Niestety musze stwierdzic, ze strony kosmetycznej Debenhams (oferta, obsluga) ustepuje  Selfridges, co mnie smuci bo do Debenhamsa mam zdecydowanie blizej....

Powedrowalam wiec w strone stoiska BeneFitu, gdzie pani chciala "szybciutko nalozyc mi puder, ktory pasuje wszystkim odcieniom skory"...tak szybciutko:P, ze chciala to zrobic oklejonym produktem fuj! (a raczej  produktami!) pedzlem....  udalo mi sie  zlapac rakiete  z ponizszego zdjecia i w nogi:)))

  • BeneFit 'Watt's up!' 

BeneFit: 'Watt's up!' rozswietlacz

Troche o tym rozswietlaczu juz czytalam, wiec nie balam sie ze kupuje szydlo w worku, a ze  chcialam  rozswietlacz to mam.  Transakcja owocna dla obu stron! 

Ponizsze zakupy brwiowe, to wynik moich poszukiwan idealnego koloru i narzedzia  do brwi. Mam kredke z Flormaru, ktora jest swietna, ale trzeba ja temperowac i niestety nie bedzie mi jej dane  kupic tak latwo.... Zreszta MAC wyszedl teraz z nowa kolekcja do brwi, wiec przy tej okazji (niestety z nowosci nic juz dla mnie nie bylo) kupilam sobie cos w zastepstwie: 
  • MAC dwustronny grzebyk do brwi i rzes -£5- wypatrzony u Hexx any :) Mam  podobny z Inglota, ale boje sie go uzywac, bo nie chce dziabnac sie w oko :/
  • MAC Eye Brows 'Spiked' - wykrecana kredka do brwi (na gorze);
  • MAC Eye Brows 'Stud' - wykrecana kredka do brwi;
Nie mialam najmiejszego zamiaru kupowac obu, ale ze w sieci trudno bylo znalezc zdjecia, ktore pokazalyby roznice miedzy nimi, a na forach raz jeden raz drugi kolor byl lepszy dla brunetki, wiec wzielam dwa. 

MAC: 2 kredki do brwi oraz szczoteczka do brwi i rzes

A tak dziko  planowalam wygladac, ale nie wiem co z tego wyjdzie, bo mam kilka kolorow na wlosach, wiec nie jestem pewna jak u mnie  'zlapie'

L'oreal Preference: Wild Ombre, farba dekoloryzujaca

Wiem, ze ostatnio jest to dosyc popularny sposob, by  odmiec swoja fryzure..... Zobaczymy :))) Mam w planach obciecie, wiec musze ja szybko wykorzystac albo zrobic  ombre na krotkich wlosach :P


Szczerze, to najbardziej zalezy mi by 'odchodowac' swoje brwi albo bede musiala sobie strzelic makijaz permanentny badz trwaly.
Moze nie powinnam narzekac (moje brwi mozecie zobaczyc na zdjeciach makijazy) ale, ze dzisiaj wszystko u mnie mnie denerwuje,.....to marudze:))

Moze mozecie mi polecic jakies sprawdzone sposoby na piekne brwi??? Uzywam olejku rycynowego, ale chyba wolalabym jakas odzywke, ktora ewentualnie moge zabrac ze soba....

Dobra, uciekam, bo chyba slysze podjezdzajaca ciezarowke z Selfridges :PPPP

28 comments:

  1. niestety ze sposobem brwi nie pomogę :/ u mnie olejek delikatnie jest wzmocnił ale nie wpłynął na ich wzmożony porost :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym chciala odzyskac te, ktore mialam jak bylam mala :))

      Delete
  2. jak juz znajdziesz Martula sposob na piekne brwi,to podziel sie:)) ja marze o gestych ,pieknych,o takim buszu normalnie jak z dziecinstwa! :)) ale chyba tylko przeszczep brwi mnie ratuje...a to kosztuje!!! obawiam sie,ze te wszystkie odzywki to pic na wode:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nigdy nie mialam bujnych brwi, ale chcialabym by byly chociaz jak dawniej... bede szukac :)))

      Delete
  3. Ja jestem zadowolona z tego Ombre ;) tzn z tego zestawu ;)

    ReplyDelete
  4. trzeba obadac rakiete....tylko obadac nie kupie...masz juz rozswietlacz

    ReplyDelete
  5. oj z tym ombre to uważaj, żzeby nie mieć chamskich odrostów pod łoy łba trzeba naprawdę się trochę po wysilać ;)

    ReplyDelete
  6. Napisz konieczne o tych kredkach z MAC, bo sama się zastanawiam nad nimi:)
    A ombre ostatnio zrobiłam i zadowolona jestem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a masz gdzies zdjecia? o kredkach bede pisac :) nad ktora sie zastanawiasz? nad obiema czy jedna?

      Delete
  7. Ja o tych farbach ombre słyszałam same dobre opnie:) Ciekawa jestem jak u Ciebie sie sprawdzi;)

    ReplyDelete
  8. ta benefitowa rakieta od dawna mnie intryguje :) macalam w sklepie i byla cudowna :D

    ReplyDelete
  9. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ta rakieta, pisz o niej jak najszybciej :D

    ReplyDelete
  10. też mam rakietę, ale jeszcze nie miałam czasu się z nią mocno zapoznać ;) ale po słoczach naręcznych wydaje się być super :)

    ten grzebyk brwiowy też mam i jest super extra.. tym bardziej porównując go z Inglotowym ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten Inglotowy grzebyk wydaje sie byc niebezpiecznym narzedziem :/ a ten z MACa mialam juz okazje wyprobowac i tez uwazam, ze jest super :))

      Delete
  11. Zastanawiam się czy miałaś Mary Lou z The Balm. Jest pięknym rozświetlaczem, jednak bardziej złotym.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam, ale chcialam je i inne porownac miedzy soba i wybrac jeden :)

      Delete
  12. Jak sprawuja sie kredki i rozswietlacz ?ja mam kulki z Guerlain ,ale one nie daja mocnego efektu rozswietlenia,sa raczej subtelne,wygladzaja optycznie skore.Piekny efekt tafli daje Diorskin Pudre Shimmer -polecam !cena wysoka sle produkt niesamowicie wydajny .Zauwazalne rozswietlenie daja tez perelki Glazel ,ale do nich nie wiem czy masz dostep.
    Wszystko zalezy jakie efekty chce sie uzyskac ;)
    Aa Inglot ma tez fajny rozswietlacz prasowany nr 83,tyljo gorzej z trwalosci:(paski mi sie pokruszyly po kilku miesiacach uzywania:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kredki do brwi sa swietne! kulki z Guerlain i rozswietlacz prasowany z Inglota tez mam, ale jakos nie podbil mojego serducha :( do Glazel w ogole nie mam dostepu, moze to dobrze :P

      Delete
  13. Rozświetlacz Benefit ma piękny szampański kolor, muszę się kiedyś na niego skusić:)

    ReplyDelete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...