2 September 2013

PHYSICIANS FORMULA W UK

Uwaga!!!  PHYSICIANS FORMULA w UK!!!!! :)) Wreszcie:D

Na jednym z brytyjskich blogow, wyczytalam ze marka Physicians Formula przygotowuje sie  do wejscia na rynek w UK. Nie wiem, ile w tym prawdy, bo nie podano konkretnej daty,  ale gdyby tak sie stalo to:

  • bylabym bardzo zadowolona:D, bo mam ich dwa  produkty kupione w TK Maxxie i dobrze mi sluza...
  • ceny  w £ pewno beda zabojcze (w porownaiu do tych w $), bo kosmetyki maja pojawic sie w Bootsie, a Boots lubi czasem 'ueksluzywniac' pewne marki, szczegolnie te slabiej dostepne.

Source/Zrodlo: yofreesamples.com


Glowne serie:
  • Mineral Wear,
  • Eye Booster, 
  • Happy Booster (produkty z serduchami), 
  • Shimmer Strips (bronzery, cienie w formie polaczonych paskow),
  • Organic Wear,
  • bronzery i inne; 
W ofercie marki sa tez kosmetyki pielegnacyjne, ktora mam nadzieje pojawia sie  w sklepach w UK. Jesli pojawia sie w UK, to pewno latwiej bedzie je kupic tez w Polsce. Byle ceny pozostaly do zniesienia:)!!


Co Wy na to? Znacie te kosmetyki?? A moze tak jak ja, chcecie je poznac blizej??

H for Hunger!

24 comments:

  1. O, super!
    Kojarzy mi się ta firma właśnie z tymi pudrami w serducha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zawsze chcialam sobie kupic choc jeden, ale na ibaju ceny powalaly a trudno bylo znalezc pomocna dusze z US, wiec tym bardziej mnie to cieszy:)))

      Delete
  2. nie znam ale fajnie wygląda:)ja chcę poznać bliżej oczywista:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. informacja to podstawa, nawet jesli cos nie jest dla nas to dobrze o tym wiedziec:)))) mam nadzieje, ze sie pospiesza:P

      Delete
  3. a ja nie znam, choć z widzenia z TkMaxxa kojarzę :)
    cieszę się jednak razem z Tobą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez znam tylko CALE dwa produkty:P ale wierze, ze moze wiecej marek z US ruszy ba podboj rynkow europejskich i to mnie chyba cieszy najbardziej:))

      Delete
  4. oj byloby milo, mam ochote na eyelinery :)

    ReplyDelete
  5. Korcą mnie te produkty i chyba się skuszę przy najbliższym napadzie na iHerb.

    ReplyDelete
  6. Nie znam co prawda ale trzeba przyznać, że design mają śliczny :)

    ReplyDelete
  7. Dobre info :)
    Co prawda jakoś specjalnie nie szaleję za tą firmą, ale miałam kilka produktów, które oceniam na plus. Zostawiłam sobie jedną rzecz :)
    Na pewno na plus będzie możliwość obejrzenia z bliska a nie kupowanie kota w worku :P
    Czasami w TK Maxx zdarzają się niedobitki, ale jakoś nigdy nie wypatrzyłam dla siebie niczego ciekawego, a jeden kupiony w ciemno róż okazał się bublem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja kupilam w tkmaxxie puder i bronzer i jest ok, ale zazwyczaj gdy widze cos w TK Maxxie to ma juz jakies defekty (szczegolnie cienie)albo nie odpowiada mi kolorystycznie...

      opcja obejrzenia z bliska i mazniecia lapka testera jest bardzo istotna, mniejsze porawdpodobienstwo wywalenia kasy w bloto :P

      Delete
  8. NIe znam ale pięknie się prezentują. :)

    ReplyDelete
  9. łeee czemu nie w PL T__T Na dodatek już nie mogę zmawiać na iHerb, bo dziady przestali autoryzować moją kartę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iherb kusi cenami, ale dostawe licza na podstawie wagi produktow i gdyby nie $5 znizki to taniej wyszloby mi na ibaju:P a tak to kupilam sobie dwa szampony i pedzelek do eyelinera:))) jesli cos bedziesz potrzebowac to daj znac, moze mozna zapacic w UK z dostawa do PL :))

      Delete
  10. Ale super! Wtedy to już na pewno poproszę kogoś o serduszkowy róż! :))

    ReplyDelete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...