4 November 2013

Barry M Gelly Hi-Shine w odcieniu 311 Prickly Pear



Hej Ho!

Gdyby nie ten odcien, to chyba do tej pory nie wiedzialabym, co dokladnie znaczy "prickly pear". Domyslalam sie, ze "klujaca gruszka" to zbyt banalne tlumaczenie:P
Kolor lakieru, ktory dzisiaj zaprezentuje ma byc odwzorowaniem koloru opuncji.
Przekroj kolorow, ktore moze przybierac ten kaktus:

Source/Zrodlo: simplyrecipes.com

Zapraszam na prezentacje.

Lakiery Barry M zdobyly juz swoja slawe w blogowym swiecie. Czy zasluzenie, trudno mi to ocenic. Na pewno pod wzgedem wyboru koloru i wykonczenia tak, a jesli chodzi o jakosc to mam mieszane odczucia.


Lakier kupujemy w buteleczce z grubego szkla o pojemnosci 10 ml, ze srebrna zakretka i cienkim ale  dosyc gietkim i sprawnym pedzelkiem. Mamy 30 miesiecy na jego zuzycie, nic  sie nie rozlewa po paznokciach, nie kapie, nie brudzi, nie scieraja sie napisy. Zaplacimy £3.99 bez promocji, ale te zdarzaja sie dosyc czesto, wiec mozna kupic taniej:)
Lakier jest z rodzaju tych bardziej wodnistych, do odpowiedniego pokrycia plytki, potrzebujemy dwoch warstw. Kolor ciekawiej wyglada w buteleczce niz na paznokciach:/ Bez top coatu zauwazylam, ze lakier sciera sie z koncowek, ale z Seche Vite trzyma sie dobre kilka dni. Polysk jest, ale nie jest on jakis szczegolny, po uzyciu S.V.albo innego na nablyszczacza, zdecydowanie staje sie bardziej intensywny.



Tutaj mozecie zobaczyc w jaki sposob firma Barry M oznacza swoje produkty:


A ponizej moje paznokcie oraz omawiamy lakier w towarzystwie pedzelka, ktory od dawna chcialam kupic, a nie bylo dane. Zjawil sie u mnie dzieki Hexxanie:D Jeszcze nie mialam okazji go wyprobowac, ale chcialam Wam pokazac, jaki jest malenki. Wkrote powinna pojawic sie notka, w ktorej zobaczycie go w calej jego okazalosci:)))


Jesli chodzi o moje paznokcie tutaj, to dopiero po calkowitym zrezygnowaniu  Eveline 8w1 (ktora i tak stosowalam od wielkiego dzwonu!), zaczely odzywac. Nie sa super twarde, ale jak na tzw. nicnierobienie, to jestem zadowolona z ich stanu. Nie jestem typowa lakieromaniaczka, wiec dopiero po zrobieniu zdjec, widze co jest nie tak, co powinnam poprawic... Zauwazylam, ze gdy chce zrobic zdjecie, trzymajac butelke, moje rece wygladaja jak mega przesuszone i pomarszczone, stad dosyc nietypowa prezentacja:P

Co sadzicie o lakierach Barry M? Ktore polecacie z Waszych zbiorow?:)

Mamy poniedzialek, wiec byle do przodu, do piatku:D
Dziekuje Wam bardzo za odwiedziny!:)
H for Hunger!

24 comments:

  1. Swietny kolor, ja mam ze 2 lakiery tej marki ale na razie mam odwyk, wzmacniam pazury:) Mi wytrzymuja gora 3-4 dni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ktore masz, ktore? U mnie dobre kilka dni to tez zazwyczaj 3-4, zalezy:P

      Delete
  2. Jaki piękny ten odcień! :) Też bym nie wiedziała co to znaczy. ;))

    ReplyDelete
  3. piękny odcień, w ogóle jakie Ty masz śliczne paznokcie!!!

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się kolor, ale z tego co pamiętam mam wiele podobnych z innych marek :) Co do lakierów Barry M to trochę mnie rozczarowały. Szczególnie konsystencją, która jest dosyć wodnista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie, ze tak to okresle "ten sam bol", dlatego na chwile obecna, malo kupuje lakierow:)) tak, konsystencja troche lejaca, szalu nie ma, ale pedzelek mimo ze cienki to calkiem ok:)

      Delete
  5. Mam z Barry M tylko jeden piasek, miętowy i lubię go :)
    Ten kolor jest piękny, lubię takie :)
    Ale masz ładne paznokcie! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam jeszcze zadnego piaskowego, az samej mi trudno uwierzyc:))) mietowych nie lubie, ale pewno znajde inne o tym wykonczeniu, warto?

      dziekuje za dobre slowo:))))

      Delete
    2. Serio? Jak Ty się uchowałaś? ;)
      Moim zdaniem warto, piasek fajna rzecz :)

      :*

      Delete
    3. :P no dobra, kupie chocby jeden co-by- sie-wtopic-w- tlum:PP

      Delete
  6. Replies
    1. dziekuje:))) , mialam nadzieje ze bedzie jednak bardziej unikatowy...

      Delete
  7. świetny kolor! a jakie Ty masz ładne pazurki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje, po calkowitym odstawieniu 8w1 eveline zaczely sie regenerowac:D

      Delete
  8. Śliczna...lawenda według mnie :) bardzo ładny kształt płytki masz Hunger:) i smukłe palunie - moje marzenie - ja mam serdele :D

    ReplyDelete
  9. Nie miałam żadnego lakieru z tej firmy, ale właśnie nad nimi dumam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie sa to najlepsze lakiery na rynku, wiec moze wyprobuj na jednej sztuce, czy Ci odpowiada, przede wszystkim konsystencja....

      Delete
  10. Hmm, mi się opuncja z innym kolorem kojarzy :P Mam ochotę na lakiery Barry M z tej serii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nazwa, mimo ze chwytliwa, nie do konca pasuje do koloru lakieru.... jakies konkretne kolory Ci chodza po glowie?:)

      Delete
  11. Kolor śliczny choć dla mnie to lawendowy ;) wąskie pędzelki lubie bo szerokim się zawsze wymarzę do okola ;P z tej marki nie miałam jeszcze lakieru, ale kiedyś to nastąpi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieje, ze trafisz na dobry egzemplarz/odcien, bo to tez ma duuze znaczenie:))

      Delete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...