10 February 2014

"TWARZOWE" ROZDANIE na blogu HUNGER FOR BEAUTY [ZAMKNIETE]

Witajcie Moi Drodzy Czytelnicy, Obserwatorzy i Pozytywne Gaduly!

Przychodze do Was z rozdaniem, ktorym chce podziekowac przede wszystkim tym z Was, ktorzy sa tu ot tak, by rozmawiac o wszystkim i o niczym:P

Wasze opinie i recenzje, pomagaja mi w podjeciu zakupowych decyzji, wiec mam nadzieje ze i moj blog sluzy czemus podobnemu:))



ZADANIE






NAGRODA

  • sciereczka muslinowa - Liz Earle
  • korektor Lasting Perfection nr 2 - Collection (2000)
  • korektor Lasting Perfection nr 3 - Collection (2000)
  • tusz do rzes  Thick&Fast- Soap&Glory
  • mleczko 3w1 do oczyszczania twarzy Peaches&Clean - Soap&Glory
  • krem do oczyszczania twarzy Hot Cloth Cleanser - Liz Earle
  • 3 probki (saszetki) serum Make Yourself Youthful - Soap&Glory
  • gabeczka Miracle Complexion Sponge- Real Techniques
  • blyszczyk do ust Sexy Mother Pucker Extreme Plump XL -Sopa&Glory




ZWYCIEZCA
 1 osoba


ZASIEG
 rozdanie miedzynarodowe



ZASADY


  • Rozdanie jest wylacznie dla publicznych obserwatorow bloga www.hungerforbeauty.blogspot.co.uk oraz tych z Was, ktorzy sledza moje poczynania na Facebooku (link w pasku bocznym)
  • Zgłoszenia możecie wysyłać  do  10 marca  2014 do godz 23:59. 
  • Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie. W razie problemow, prosze o komentarz pod tym postem.
  • DOCENIAM, jesli podzielicie sie informacja o rozdaniu na Waszym blogu i innych portalach spolecznosciowych, ale nie jest to wymog tego rozdania. 

ZDJECIE/BANER
(Jesli chcesz umiescic info na swoim blogu)



REGULAMIN:

1.  Rozdanie jest miedzynarodowe i trwa od 10 lutego 2014 do 9 marca 2014
Konkurs jest dla Obserwatorów mojego bloga, osoby małoletnie proszone są o zgodę rodziców. 
2. Warunkiem koniecznym do wzięcia udzialu jest spelnienie wymogow i odpowiedz na pytanie konkursowe. Wśród osób, które wezmą udział w wyłonię osobę, która otrzyma nagrodę.
3. Pseudonim zwycięzcy, pod którym wziął on udział w konkursie zostanie opublikowany na blogu w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia konkursu.
4. Laureat proszony jest o wysłanie adresu do wysyłki nagrody na adres mailowy yourituriel@yahoo.com (w temacie wpisujac "Twarzowe Rozdanie z Blogiem Hunger For Beauty") w terminie 3 dni roboczych  od ogłoszenia wyników na blogu. W razie niedopełnienia tego warunku, zostanie wyłoniona inna osoba.
5. Nagroda zostanie wysłana do zwycięzcy w 14 dni od otrzymania adresu.
6. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z organizacją konkursu.
7. Zgłoszenie udziału w konkursie jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu.
8.Organizator zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.
9. Konkurs nie podlega Ustawie o Grach i Zakładach /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992


Dziekuje za Wasza obecnosc i zycze weny tworczej:D!


P.S. A dla tych, ktory sa ze mna na Facebooku oraz Google+ juz wkrotce niespodzianka:) Mam nadzieje, ze mila:P

Wasza Hunger:)

32 comments:

  1. Kurdesz - nie umiem obserwować na g+ ani na bloglovin gdyż ponieważ albowiem zapomniałam kont swoich :D i haseł a twittera nie mam :( no trudno
    baner juz wstawił niechaj wiec zostanie ech :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. toz-to-obserwowanie przez G+, twittera czy bloglovin tylko dodatkowo bylo:))) a jesli nie wypelnilas formularza to zachecam!!!

      Delete
    2. Ciapson nad ciapsonami ze mnie ;) Już nadrobiłam to karygonne uchybienie i weszłam do gry :))

      Delete
    3. ciesze sie:)) a okreslenie #ciapson - urokliwe!, wpisuje d o mojego slownika:P

      Delete
  2. To się ładnie zgłosiłam - mam nadzieję, że nie zanudzę Cię na śmierć moim esejem. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, to zrób sobie kawkę/herbatę i weź coś do jedzenia zanim zaczniesz czytać zgłoszenia. :D

      Delete
    2. tak wlasnie planuje, a do tego zeszyt, by robic notatki:DDD

      Delete
  3. Super rozdanie! :)
    Zgłoszenie wysłane :)

    ReplyDelete
  4. Nagroda naprawdę cudowna! Jednak zadanie konkursowe sprawiło mi mały problem, ale wysłałam zgłoszenie. :)

    ReplyDelete
  5. Na ostatnią chwilę i ja się zgłosiłam. Poleciłam Ci moje hity :)

    ReplyDelete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...